Na návštěvě
úterý 8. 2. 2022
Fakulta elektrotechniky a informatiky - Informace o studiu
Fakulta elektrotechniky a informatiky - Univerzita Pardubice připravila pro naše studenty bohatý program.Vedoucí katedry Ing. Jan Pidanič, Ph.D. je seznámil se studijními obory, které by je mohly potenciálně zajímat, a zároveň s požadavky na studium. Neméně důležitou informací bylo i uplatnění na trhu práce po absolvování studia bakalářského, popřípadě navazujícího. Následovala prohlídka odborných laboratoří a odborných učeben. Nakonec zasedli naši návštěvníci do jedné z laboratoří a mohli si prakticky vyzkoušet měření reálné úlohy na vlastní kůži.A nám nezbývá než poděkovat. Velký dík patří jak vedoucímu katedry, tak Ing. Luboši Rejfkovi, Ph.D. za ochotu, organizaci akce i v neposlední řadě připravené úlohy na měření.
9. 2. 2022 Mgr. Aleš Kubelka
Další články, které by vás mohly také zajímat
Přednáška předního světového astrofotografa
Záhadné jevy hvězdné oblohy, hvězdy, planety, asteroidy, astrofotografie a cestování. O všech výše zmíněných tématech přijel na SPŠE a VOŠ Pardubice přednášet koncem měsíce února náš bývalý student a jeden z nejúspěšnějších světových astrofotografů Petr Horálek. Lektor je profesionální astronom, má skutečný dar řeči a účastníci přednášky se při jeho výkladu určitě ...
Vychází zimní číslo školního časopisu Elektronka
Právě vyšlo zimní číslo školního časopisu, ve webové podobě si jej můžete přečíst zde: ElektronkaVe vytištěné podobě bude časopis k přečtení k dispozici od 7. 2. v naší školní knihovně.Je to opět společný projekt pedagogického sboru, žáků a absolventů školy. Do dalšího připravovaného jarního čísla může stále přispět kdokoli z vás!Za redakční týmJaroslav Svob ...
Dne 5.1.2022 proběhlo školní kolo Soutěže v anglickém jazyce.
Soutěž v anglickém jazyce každoročně vyhlašuje MŠMT, naši žáci soutěží v nejmladší kategorii SOŠ III.C určené pro střední odborné školy. V letošním roce se školního kola zúčastnilo 32 žáků 1.-3. ročníků, nejprve absolvovali písemnou část - listening (porozumění na základě slyšeného textu) a reading (ověřuje porozumění na základě přečteného textu). ...